Services

Ontdek onze diensten

STUDY

We bespreken samen uw wensen en noden, en werken een concept uit binnen uw budget. Dit alles wordt samengevat in een project voorstel.

DESIGN

Na goedkeuring wordt gestart met het gedetailleerd ontwerp. Alle uit te voeren werken, kosten, en dag-per-dag planning worden samengebracht in een technisch dossier.

CONSTRUCTION

Na controle ter plaatse start de installatie en configuratie van uw smart home. Bij oplevering wordt een gebruikerstraining gegeven.

SERVICE

Nazorg is belangrijk. Naast het jaarlijks onderhoud is het mogelijk van onze pro-actieve monitoring en interventie pakketten gebruik te maken.

VOORSTEL

Aan de hand van uw noden en wensen worden de omvang en bouwstenen van het Smart Home Project besproken en vastgelegd in een Project Voorstel:

CONCEPT : scope, integratie noden, besturing en bediening

FUNCTIONALITEIT: aard van toestellen, gewenste kwaliteit, inbouw en ophangsystemen

BUDGET: initiële raming in de context van de gewenste elementen en functionaliteit.

PLANNING: initiële planning voor het project rekening houdend met andere simultane (ver)bouwwerken.

ONTWERP

Een gedetailleerd  ontwerp wordt uitgewerkt en samengebracht in een technisch dossier dat met alle betrokken leveranciers wordt besproken:

COMPONENTEN: lijst per ruimte en toepassingsgebied, met aanduiding van merk, type, kleur, en eventuele afwerkings-opties.

UIT TE VOEREN WERKEN: Oplijsten van de werkomvang voor ieder van de betrokken partijen.

KOSTPRIJS: een totaal prijs berekend voor het ontwerp, projectbeheer, installatie en uitvoering.

TIJDSPLAN: een dag-per-dag plan dat overeengekomen wordt met alle betrokken partijen.

PROJECT OVEREENKOMST: de gedetailleerde projectdefinitie wordt vastgelegd in een Project Overeenkomst en goedgekeurd door de klant

UITVOERING

Vooraleer Verbinnen tot installatie zal over gaan, wordt er een uitvoeringscontrole met alle betrokken partijen gehouden. Na afwerking gaat men over tot project oplevering en start de ingebruikname van het systeem.

BESTELLINGEN: alle bestellingen worden geplaatst door Verbinnen.

LEVERING: bij start en gedurende de uitvoering worden de toestellen geleverd bij de klant.

INSTALLATIE: installatie van alle toestellen en configuratie van het Smart Home Systeem.

TEST: het gehele systeem wordt getest t.o.v. de overeengekomen specificaties.

IN GEBRUIK NAME: een volledig overzicht en training voor de gebruiker(s).

NAZORG

Afhankelijk van de wens van de klant wordt een Client Care overeenkomst afgesloten worden waarin duidelijk de verschillende niveaus (Basic; Standaard, Premium) van nazorg en onderhoud gegarandeerd zijn.

MONITORING: pro-actieve monitoring met een persoonlijk monitor dashboard

ONDERHOUD: Jaarlijkse service inclusief software updates en security upgrades.

INTERVENTIE: afhankelijk van de wensen is er de mogelijkheid tot 7/7 support

Neem contact om over uw project te praten

SERVICE OPTIONS

Verschillende nazorg paketten

  • Basic

  • - - Per Month
    • Software updates
    • Remote access
    • Firmware & Security updates
    • Time & Material interventies
  • View More
  • Standard

  • - - Per Month
    • Software  updates
    • Remote access
    • Firmware & Security updates
    • Interventie volgende werkdag
    • Monitoring
    • 25 punt inspectie en test
    • Kortingen
    •  –
    •  –
  • View More
  • Premium

  • - - Per Month
    • Software updates
    • Remote access
    • Firmware & Security updates
    • Interventie zelfde dag
    • Monitoring 7/7
    • Kortingen
    • 25 punt inspectie en test
    • Opfrissings- training
    • Audio/Video kalibratie
  • View More
  • Custom

  • - - Per Month
  • Een service pakket aangepast aan uw behoeften.
  • View More
Bezoek ons Experience Center